Opleiding bij Cura Thuiszorg

De zorg is onderhevig aan veranderingen. Wij zijn ons bewust dat zonder het hebben van een goed opleidingsplan groeien niet mogelijk is. Wij bieden onze werknemers daarom verschillende opleidingen aan. Wij hebben de voordelen van werken bij Cura voor jou op een rij gezet.

Gekwalificeerde zorgprofessionals motiveren en begeleiden onze zorgverleners in de praktijk. Deze zorgprofessionals hebben jarenlange ervaring en zijn daardoor in staat de nodige kennis over te brengen. Een goede samenwerking tussen theorie en praktijk zorgt ervoor dat onze zorgverleners worden opgeleid in het beheersen van techniek en vaardigheid.

Cura thuiszorg:

  • begeleidt en leidt leerlingen in de gezondheidszorg op
  • heeft gekwalificeerd personeel
  • investeert in de toekomstige beroepsbeoefenaar
  • biedt de mogelijkheid tot loopbaan ontwikkeling
  • stimuleert beroepskennis en beroepsvaardigheden te ontwikkelen
  • maakt waarde en normen van het beroep eigen

 

Cura thuiszorg is een door Calibris erkent leerbedrijf onder nummer 86080.

  • Visie van Cura Thuiszorg
    Visie van Cura Thuiszorg
    Cura is Latijns voor verzorging en verpleging, wat onze werkzaamheden omschrijft. Wij bieden ondersteuning in de zelfzorg en mantelzorg, waar de zorgvrager een actieve rol in heeft. Wij zijn een kleinschalige professionele organisatie op het gebied…
    Lees meer...
  • Onze zorg
    Onze zorg
    Cura kenmerkt zich als een kleinschalige, klantgerichte, Wlz-erkende organisatie. Waar Royal Care aanvullende diensten als huishoudelijk werk, langdurige zorg en terminale zorg aanbiedt, concentreren wij ons op de thuiszorg. Tevens biedt Cura ondersteuning op het gebied van: -…
    Lees meer...
  • Kwaliteit van zorg
    Kwaliteit van zorg
    Cura levert zorg op maat. We voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen, zijn HKZ-gecertificeerd en hechten veel waarde aan de privacy van onze cliënten. Indien er klachten zijn, worden deze met aandacht behandeld. Onder de koepel…
    Lees meer...
  • Klanttevredenheid
    Klanttevredenheid
    Wij hechten waarde aan de ervaringen van onze cliënten en zorgverleners. Indien zij ideeën hebben over hoe onze zorgdienst te verbeteren, staan wij daarvoor open. Via onder andere het tweejaarlijke klanttevredenheidsonderzoek monitoren wij de tevredenheid…
    Lees meer...