Klanttevredenheid

Wij hechten waarde aan de ervaringen van onze cliënten en zorgverleners. Indien zij ideeën hebben over hoe onze zorgdienst te verbeteren, staan wij daarvoor open. Via onder andere het tweejaarlijke klanttevredenheidsonderzoek monitoren wij de tevredenheid van onze cliënten. Benieuwd naar de tevredenheid van het afgelopen jaar? U leest het hier.

Ideeën, klachten en complimenten worden vastgelegd in een online registratiesysteem. Hierdoor zijn wij instaat om snel en doelbewust acties en wijzigingen aan te brengen in ons beleid.

Wij meten tweejaarlijks de klanttevredenheid van onze zorg. De ervaringen worden vastgelegd in de CQ index. Dit onderzoek is geheel anoniem en geeft een globaal beeld over hoe wij onze dienstverlening kunnen optimaliseren. Nieuwsgierig naar de klanttevredenheid van de afgelopen jaren? U kunt de laatste twee rapporten hieronder inzien.

Ideeën, klachten en complimenten worden vastgelegd in een online registratiesysteem. Hierdoor zijn wij instaat om snel en doelbewust acties en wijzigingen aan te brengen in ons beleid.

  • Visie van Cura Thuiszorg
    Visie van Cura Thuiszorg
    Cura is Latijns voor verzorging en verpleging, wat onze werkzaamheden omschrijft. Wij bieden ondersteuning in de zelfzorg en mantelzorg, waar de zorgvrager een actieve rol in heeft. Wij zijn een kleinschalige professionele organisatie op het gebied…
    Lees meer...
  • Onze zorg
    Onze zorg
    Cura kenmerkt zich als een kleinschalige, klantgerichte, Wlz-erkende organisatie. Waar Royal Care aanvullende diensten als huishoudelijk werk, langdurige zorg en terminale zorg aanbiedt, concentreren wij ons op de thuiszorg. Tevens biedt Cura ondersteuning op het gebied van: -…
    Lees meer...
  • Kwaliteit van zorg
    Kwaliteit van zorg
    Cura levert zorg op maat. We voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen, zijn HKZ-gecertificeerd en hechten veel waarde aan de privacy van onze cliënten. Indien er klachten zijn, worden deze met aandacht behandeld. Onder de koepel…
    Lees meer...
  • Klanttevredenheid
    Klanttevredenheid
    Wij hechten waarde aan de ervaringen van onze cliënten en zorgverleners. Indien zij ideeën hebben over hoe onze zorgdienst te verbeteren, staan wij daarvoor open. Via onder andere het tweejaarlijke klanttevredenheidsonderzoek monitoren wij de tevredenheid…
    Lees meer...